Service

Installatie

De DrinQ-pakketprijzen zijn inclusief gratis installatie door een monteur. 
Lees  hier de installatie voorwaarden
Wilt u het installeren van uw DrinQ- pakket liever zelf uitvoeren?
Dit kunt u aangeven tijdens uw bestelling. Kies het juiste DHZ-pakket voor de waardebonnen.

Voor vragen over de pakketten of voor telefonische hulp bij installatie en onderhoud kunt u bellen met  de SERVICELIJN  0900 7772655  of 0900 SPRANKLE .

Let op: via ons algemeen telefoonnummer kunnen wij u niet zo snel technische assistentie verlenen.

Gebruik en onderhoud

Koolzuur 
Wanneer u uw laatste koolzuurcilinder heeft vervangen kunt u via de webshop een pakket nieuwe vullingen bestellen en de vier lege cilinders opsturen met een kopie van de bestelling (ordernummer).
Zodra de lege cilinders door ons ontvangen zijn sturen wij u de volle cilinders op.

Filter
Voor het jaarlijks vervangen van de waterfilter bestelt u deze het best gecombineerd met koolzuur, zodat de verzendkosten beperkt blijven.
Waarom een filter nuttig kan zijn? Klik hier..

Onderhoud
Voor het reinigen van het leidingensysteem van de koeler en aansluitingen is een onderhoudsset verkijgbaar. Deze bestaat uit een reinigingscartridge en een spoel- en desinfectiemiddel. Deze cartridge wordt op de plaats van het waterfilter geplaatst en dan kan de machine worden gespoeld. Volg de instructies die bij het pakket geleverd worden.

Het oplossen van storingen
U kunt bellen met het servicenummer 0900 7772655 of 0900 SPRANKLE  (lokaal tarief)
Er wordt altijd eerst getracht storingen telefonisch samen met u te verhelpen.  
Indien er toch een monteur moet langskomen betaalt u  € 57,50* voorrijkosten per bezoek , de gebruikte materialen   en € 17,50* per kwartier  werktijd van de monteur.

* Dit tarief geldt op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur. Avond en weekend toeslag 100%.
  Indien de storing onder de garantie valt worden er geen uurloon kosten berekend.

Serviceabonnement

U kunt ook een  serviceabonnement  voor u DrinQ of ander apparaat bij Sprankle afsluiten. 

Een  serviceabonnement kost  €  14,95 per maand (automatische incasso)  of  € 175,00 per jaar en bestaat uit:

  • Een jaarlijkse onderhoudsbeurt aan de koeler door Sprankle, hierbij wordt ook het filter vervangen.
  • Het wisselen van 4 cilinders van 425gr koolzuur (volle voor lege) bij de onderhoudsbeurt.
  • Het oplossen van storingen:
    U kunt bellen met het servicenummer 0900 7772655 of 0900 SPRANKLE  (lokaal tarief)
    Er wordt altijd eerst getracht storingen telefonisch samen met u te verhelpen.  
    Indien er toch een monteur moet langskomen betaalt u  alleen € 57,50* voorrijkosten per bezoek en de gebruikte materialen , maar geen werktijd.

 De Algemene Voorwaarden voor Serviceabonnementen Particulier (1-9-2014) zijn hierop van toepassing 

* Dit tarief geldt op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur. Avond en weekend toeslag 100%.
   Indien de storing onder garantie valt, worden er geen kosten berekend.

Grotere koolzuurcilinder (alleen mogelijk bij serviceabonnement)

Bij een serviceabonnement komt de monteur van Sprankle jaarlijks een onderhoudsbeurt uitvoeren en kan dan tevens een grote cilinder koolzuur wisselen.

Een serviceabonnement inclusief filter en 1 x 6kg cilinderinhoud wisselen kost hetzelfde als het serviceabonnement met de ruiling van 4 cilinders van 425 gr.

Door het inleveren van 5  kleine cilinders (leeg) en het bijbehorende reduceer ventiel krijgt u bij de eerste onderhoudsbeurt met bij betaling van € 70,00 een cilinder van 6 kg (of 3 kg , bij ruimtegebrek) met een bijpassend reduceerventiel.

De grote cilinder wordt u ter beschikking gesteld door Sprankle en blijft ons eigendom (ivm keuringen en vullen), maar u krijgt bij inlevering wel statiegeld van € 120,00 voor deze cilinder retour.

 

Lees hier onze  Algemene Voorwaarden Sprankle Particulieren  voor het gebruik van deze website.

Heeft u vragen?
Wij helpen u graag verder.